خانه / مقالات / بررسی اجمالی پوشش پودری

بررسی اجمالی پوشش پودری

پوشش پودر یک فرآیند اتمام است که در آن یک رنگ یا روکش روی قسمت ناتمام اعمال می شود. پودر رنگی با استفاده از اسلحه پاشش مغناطیسی روی آن قسمت پاشیده می شود. قسمت روکش شده سپس در فر قرار می گیرد که پودر در یک سطح یکنواخت و محکم در کل سطح قسمت ذوب می شود. در مورد روند پوشش پودر و نحوه پودر پودر در اینجا بیشتر بدانید .

چه کسی می تواند از پوشش پودری استفاده کند؟
تقریباً هر کسی که نیاز به رنگ آمیزی یا به پایان رساندن محصول خود داشته باشد می تواند از روکش پودری استفاده کند. در ابتدا برای فلز طراحی شده است ، پوشش پودر اکنون می تواند در طیف گسترده ای از موارد استفاده شود. مبلمان چمن ، تجهیزات شکار و ورزش ، ماشین های صنعتی ، فریم های اتومبیل و نرده های دستی فقط برخی از محصولاتی هستند که امروزه روکش می شوند ، اما صدها مورد از کاربردهای احتمالی وجود دارد و موارد دیگر در همه زمان ها کشف می شوند. به عنوان مثال ، نیروی دریایی ایالات متحده پوشش پودری کشتی های خود را آغاز کرده است زیرا این پوشش در مقابل خوردگی آب نسبت به رنگ های سنتی بسیار مقاوم است.

مزایای پوشش پودر چیست؟
روکش مزایای ملموس نسبت به تکمیل رنگ سنتی مرطوب دارد:

پوشش پودری یک پایان بهتر و با دوام تر را فراهم می کند
اگر بخشی دارید که باید دستکاری زیادی داشته باشد – یا فقط نمی خواهید که مرتباً آن را مجدداً رنگ کنید – روکش پودر یک فرایند تمام شده بسیار با دوام است که در برابر جوش دادن ، خرد کردن و ساییدگی طبیعی و پارگی بسیار مقاوم است. . به همین دلیل است که دستگیره ها (ریل های پله ای که در ایستگاه های اتوبوس و حیاط خانه مشاهده می کنید) به جای رنگ آمیزی ، از پودری پوشیده شده اند. آیا به دنبال شروع پوشش پودری برای تجارت خود هستید؟ در اینجا اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی پوشش می تواند به تجارت شما کمک کند .

فرایندی بسیار امن تر و پاک تر – برای محیط زیست و شما
پودری که در پوشش پودری مورد استفاده قرار می گیرد ، برای کنترل بی خطر است و هیچ کدام از VOC ها (ترکیبات ارگانیک فرار) را که رنگ مرطوب ایجاد می کند ، تولید نمی کند. VOC های رنگ مرطوب ازن را تخلیه کرده و در آلودگی هوا نقش دارند – پودر این کار را نمی کند. اگر با پودر کار می کنید ، دیگر نیازی به استفاده از رقیق کننده های شیمیایی برای رفع خطاها ندارید. و overspray – پودر باقی مانده – به راحتی بدون نیاز به درمان شیمیایی قابل بازیافت یا دفع آن است. برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا پودر برای محیط زیست بهتر است ، اینجا را کلیک کنید .

ارزان تر و آسان تر برای استفاده
با کمی تمرین و تمرین ، می توانید یک روکش مداوم از هر ضخامت مورد نظر خود را روی قسمت خود بکشید. این به دلیل بار الکتریکی پودر است. خطاها قبل از درمان آسان هستند. اگر شما قصد استفاده از مقدار زیادی از همان رنگ را دارید ، می توانید از پودری که استفاده می کنید بازپس گیری شود ، این یک کلمه فانتزی است که ما از آن استفاده می کنیم به این معنی که می توانید از پودری که بخشی از آن دریافت نمی کند ، استفاده مجدد کنید. این فرآیند معمولاً سریعتر از رنگ مرطوب است و می تواند بهره وری شما را افزایش دهد ، و هزینه عملکرد تجهیزات می تواند به میزان قابل توجهی کمتر از سایر فرآیندهای اتمام باشد. برای تفسیر عمیق تر درباره چگونگی اجرای پوشش ارزان قیمت پودر ارزان تر از آنچه فکر می کنید ، اینجا و اینجا را کلیک کنید.

سوالی دارید؟
ما اطلاعات زیادی در مورد مزایای پوشش پودر ، تجهیزات مورد نیاز در صورت شروع کار ، و نحوه پوشش می تواند به تجارت شما کمک کند ، اما اگر سؤال خاصی درباره پوشش دارید ، با ما تماس بگیرید . ما بیش از این که کمک کنیم خوشحال خواهیم شد.

درباره‌ی الکترورنگ

حتما ببینید

طراحی و تولید انواع گان دستگاه پاشش رنگ پودری

گروه صنعتی الکترورنگ با تجربه بیشتر از ۱۸ ساله در طراحی و تولید دستگاه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی با واحد فروش